Doprava

Způsob dopravy 
Zboží je zasíláno přepravní kurýrní službou na dobírku či bez dobírky (při platbě předem). Zboží je dopraveno za první uzamykatelné dveře. Zboží je po dobu přepravy pojištěno.

1. Doprava zdarma

Doprava zdarma - Prodejce vybere přepravní společnost která doručí zboží na Vaši adresu. 

Bez možnosti odvozu starého spotřebiče. Doba dodání 1 až 3 pracovní dny. Dodání výrobku obvykle k prvním dveřím nebo na výdejní místo v závislosti na přepravě.

2. Toptrans + Zdarma odvoz starého spotřebiče
Cena: 488Kč
Placená doprava nového výrobku k Vám domů společností Toptrans v ceně 488Kč + Zdarma odvoz starého spotřebiče. Odebrání a předání výrobku obvykle u prvních dveří. Doručovací doba při objednávce do 11 hod je 1 pracovní den, platí v případě, že je zboží skladem.

3. Česká pošta
Cena: 100Kč 
Dodání Českou poštou jako balík do ruky. Pouze menší balíky

4. Toptrans
Cena: 100Kč 
Expresní doručení výrobku do druhého pracovního dne, platí pouze pokud je zboží skladem a objednávka do 11 hod.

5. Komfortní doprava
Cena: 899Kč 
Spotřebič Vám přiveze dvoučlená posádka přepravní společnosti Gebrüder Weiss které jej vynese do bytu a umístí na místo vč. základního připojení (netýká se spotřebičů kde je vyžadováno připojení specializovaným technikem - plynař, vodař, elektrikář a vestavných spotřebičů) a odveze si starý spotřebič. Obvyklá doručovací doba je 2-5 pracovní dny.

6. Doručení spotřebiče do bytu
Cena 200Kč 
Doručení spotřebiče do bytu přepravní společností Gebrüder Weiss s fyzickou pomocí odběratele. U objednávky je potřeba uvést do kterého patra se výrobek bude doručovat. Uvedená cena platí při výnosu do 3 patra. Za každé další patro příplatek 60kč. Obvyklá doručovací doba je 1-4 pracovní dny.

7. Osobní odběr
Osobní odběr u nás na kamenné prodejně na adrese: Nám. Tyrše a Fügnera 2, Mohelnice 78985


Důležité informace k převzetí zboží
V případě viditelného poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. 
Dále dejte pozor zejména na popraskané polystyreny, zmačkané rohy obalu apod.. - Takovéto poškození musí být v případě převzetí výrobku zapsáno doručovacím protokolu nejčastěj formou: Převzato s výhradou, poškozený obal.
Pod poničeným obalem často naleznete výrobek, který je zcela v pořádku. V případech, kdy je kromě obalu poškozen také výrobek, nám ale provedeným zápisem výhrady umožníte přepravu reklamovat, poškozený spotřebič Vám můžeme zdarma vyměnit, nebo Vám po vzájemné domluvě poskytnout slevu. Prosíme, věnujte převzetí trochu času. Často se jedná o nemalé částky a řádnou kontrolou, stačí 1-2 min, je možno předejít zbytečným nepříjemnostem. V případě igelitového průhledného obalu zkontrolujte jeho nenatažení či stav spotřebiče pod takto poškozeným obalem - může tam být škrábanec. 
Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem či jiným zaměstnancem společnosti TOPTRANS, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme Vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu prostřednictvím kontaktů: +420 583 430 584 nebo apollo-obr@seznam.cz
Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.


Tyto webové stránky používají soubory cookie a podobné technologie.

Na našich webových stránkách používáme cookies a podobné technologie. Pokud se rozhodnete nám s tím udělit souhlas, můžete tak učinit tlačítkem "VŠE PŘIJMOUT" či upravit svoje volby u tlačítka "NASTAVENÍ". 

 

VŠE PŘIJMOUT
NASTAVIT
VŠE ODMÍTNOUT